שתף את הפוסט:

שירותי הנדסת בטיחות

שירותי הנדסת בטיחות – לכל פרויקט שתצטרכו

על שירותי הנדסת בטיחות כבר שמעתם? הגיע הזמן שתכירו!

בטיחות היא הדבר הראשון שעליכם להתחשב בו, בכל פרויקט שאתם כמנהלי או בעלי העסק מעורבים בו. הדבר חשוב לשם שמירה על חיי העובדים שלכם, העוברים והשבים בסביבה, וכל גורם אחר שמעורב ונמצא במתחם המדובר. ומהי הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת? על ידי התקשרות עם חברה שמספקת שירותי הנדסת בטיחות עבור מגוון לקוחות, כולל כאלה הדומים לעסק שלכם. כיצד היא תוכל לעזור לכם? מייד תבינו.

 

חשיבות ההתקשרות עם חברה שמתמחה בהנדסת בטיחות

נניח ואתם בעליו של עסק שמבצע פרויקטי בנייה שונים ברחבי הארץ ומסתייע באנשי מקצוע שונים לכל פרויקט ספציפי. במרבית המקרים, כאשר תחפשו חשמלאים או אנשי ניסור בטון מחיר נוח הוא הדבר הראשון שתחפשו, אך דבר חשוב יותר הוא שהעבודה בשטח תתבצע בצורה נכונה ובטוחה ביותר. עכשיו שאלו את עצמכם – האם אתם באמת בקיאים בכל כללי הבטיחות הנדרשים לעבודה בשטח? וכיצד תדעו שאתם בכלל עומדים בכל הוראות והחוק והתקנות השונות אשר מתעדכנות כל העת?

 

בדיוק בשל כך, חשוב מאוד שתתקשרו מראש עם חברה שמספקת שירותים הקשורים בהנדסת בטיחות. חברה שכזאת תוכל לספק לכם אנשי מקצוע קבועים מתחום ההנדסה והבטיחות או לחלופין, עבור פרויקטים וצרכים זמניים – מיקור חוץ ממוקד שכולל את אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 

מה תציע לכם חברה מובילה בתחום?

השירותים המרכזיים שתציע לכם חברת הנדסת בטיחות מובילה מתחלקים לכמה היבטים:

  • ממוני בטיחות וכמו גם מינוי מנהלי עבודה – השירות כולל אספקת ממוני ומנהלי בטיחות, מנהלי עבודה, עוזרי בטיחות, זמניים או קבועים, במיקור חוץ או בהשמה מיידית, בכל רחבי הארץ, כך שתמיד תוכלו לדעת שאתם עומדים בתנאי החוק ושומרים על כל כללי הבטיחות הנדרשים.

 

  • הנדסה וניהול פרויקטים – חברה מובילה תעזור לכם לא רק לשמור על הבטיחות אלא לבצע כל פרויקט על הצד הטוב ביותר, וזאת באמצעות אספקה של אנשי מקצוע בתחום ניהול הפרויקטים והשמת כוח אדם הנדסי (בתחום החשמל, המכונות ועוד) שיסייע בפתירת בעיות ועמידה בלוחות זמנים.

 

  • אחזקה – זהו עוד היבט חשוב שבו חברת הנדסת בטיחות מקצועית תוכל לעזור לכם, עם אספקה של אנשי מקצוע רלוונטיים שיוכלו לתמוך בפרויקטים שאתם מבצעים ואפילו בשיפוצים בתוך המתחם שלכם. למשל, בתחומי החשמל, הצנרת, הריתוך, המכונאות וכו'.

 

  • הכשרות מקצועית – שירותי הנדסת בטיחות של חברה מובילה, יכולים לכלול גם אפשרות להכשרות מקצועיות בנושאים שונים, כך שתוכלו לשלוח כל סוג של עובד שלכם, מזוטר ועד מנהל, להשתלמויות שרק יתרמו להם, כאלה שנבנות בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם.

 

עוד שירותים חשובים שתציע לכם חברת הנדסת בטיחות

ישנם עוד מספר שירותים חשובים מאוד שתוכל לספק לכם חברת הנדסת בטיחות מקצועית ושכדאי לכם לנצלם. למשל, הכנת תוכנית בטיחות מסודרת עבור העסק שלכם, ביצוע סקרי סיכונים, טיפול בנושאים הקשורים לאיכות הסביבה, הסדרת אינטגרציה עבור מערכות כיבוי אש, ביצוע הדרכות בטיחות בעבודה ועוד. בשורה התחתונה, בנושא חשוב כמו בטיחות, אסור לכם בשום אופן לחסוך. פנו אל חברה שמתמחה בהנדסת בטיחות והורידו מעצמכם דאגות רבות מהראש.

 

מאמרים נוספים: